Oh my cock!

EVE Online is KILLING ME!
 
Okay, not really, but BLOODY HELL it’s starting to get addictive. I got my new shiny ship today, and it PWNZ! Ped tried EVE out too, and he thinks it’s quite good, as well, which surprises me, I thought he’d hate it because A: it’s REALLY complicated at first, and B: he plays WoW, and usually people who play one MMORPG will constantly badmouth other MMORPG’s, even if their points are COMPLETELY retarded! Neb doesn’t like EVE cuz "it’s all clicking"! Hehe, yeah, isn’t WoW all clicking, though?
 
Trust me, for God’s sake, don’t play that game. No strategy involved at all, it’s just all based on luck, and is INSANELY n00b unfriendly. You have to WALK everywhere until you get to a certain level so you can use mounts to fly from one place to another!
 
Sorry, but I REALLY hate WoW. Hate luck games or games that waste an hour of your life just getting from A to B.
 
We haven’t actually gone and pwned some pirates yet because we don’t have very good ships (even though mine’s the best frigate you can get in my race) but we have gone mining! And I accidentally stumbled across this dungeon (yes, I know, a dungeon in space… but it’s just an area of space where enemies spawn all the time) and I OWNED EVERYTHING in it BY MYSELF, and got this item that was worth 360k, which wasn’t bad at all for having fun blowing the crap out of NPC’s. Open-mouthed
 
So ya, it’s pretty darned good! I’ll have Dragon Tail in a tick, hang on! Smile

2 thoughts on “Oh my cock!

  1. Heya, again
     
    Lol I can imagine that it does get addictive especially for you, I know you like blowing things up and the fact that you got a SHINY new ship (I WANT ONE) will make you completely addicted to the game.
     
    Oh my God WoW!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr EVIL!!!!!!!!!!!!!! I’ve heard so much about it from Ped about how good it is that it’s put me right off getting it! Lol! I hate luck based games too, I’d rather play strategy games and I’d probably get bored having to walk everywhere! Lol, I’d rather fly!
     
    WOW SPACE PIRATES!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
     
    YAY Dragon Tail, I’m more awake now (it must be talking to you lol) so I’m gonna read it!!
     
    See ya in a bit!
     
    Love Em xxx -hugs-

  2. Speck!
     
    It REALLY IS ENTERTAINING! Especially when you jump into a dungeon with about 20 other enemies and you’re only able to target 2 at a time because of your low skillz! It’s like "OH MY GOD! Who’s the closest? What systems are active? Who am I firing at? Are my shields okay? How much ammo do I have left? What’s my capaciator energy level at? Am I at the right range?! AAAGH!!" and that’s what gives that sense of panic and that’s what releases the adrenaline which is what makes the game SO DAMNED GOOD!
     
    I got a ship called the "Tristan", which I renamed to the "Hawk", cuz… you know. Hawks pwn. 😀 It can have two missile launchers and 2 turrets on it, plus three low power systems and I think three medium power systems – I forget. I went into this dungeon and OWNED EVERYTHING, all the time, one shot kills!
     
    Ped and I also went into a dungeon together, a bit hard for Ped cuz of his ship against pretty tough turrets, but he did get given 10 million by someone he knows, so he should have his ship improved. I don’t think that’s cool, giving that much money away to a noob. I prefer to earn my money, then I know I can play the game and it gives me a sense of achievement. I HAVE got nearly 1.5 million WITHOUT any donations from other players, so I’m pretty proud of myself for that. 😀
     
    Yes, WoW is really evil. I’m not gonna go on about how shite everything is about cuz you’ve probably heard it all, but you CAN fly in WoW. You just have to be arsed to walk to all your missions for your first 10 levels before you can ride either a griffon if you’re in the Alliance or a dragon if you’re… whatever the other one’s called… ‘s got Orcs in it. And that’s an AUTOMATIC ride where you WATCH yourself get taken to a certain point on the map and it costs to do it, and you STILL have to wait for the mount to faff around and pointlessly show off before you get to the point you want to go. And then you STILL have to walk to get to another area, and then STILL walk to the mounting… place… thing, whatever you call it. And the mounts look crap, too. It’s a true graphical disaster. And incredibly n00b unfriendly, as I said before.
     
    If you gave EVE a shot for the 14-day trial, we’d all have to meet up and clear out a couple of easy dungeons and make some bling. Ped likes being leader for some reason, even though I have the better ship and do more damage and can take more damage. And I have more skill points than him. And more fairly-gained credits. 🙂
     
    Speck! I’ve already replied to Dragon Tail, so I’ll-a see-a you-a later-a!
     
    Bye!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s